"Gamebook Enigmas" oraz kieszonkowiec angielski "What's up" [Wydawnictwo Edgard]

Cześć!
Dzisiaj troszeczkę inny post, ponieważ nie będzie to jak zwykle recenzja, ale od tematyki książek oczywiście nie odbiegamy, ponieważ przedstawię Wam książkę, która z pewnością przyda się każdemu, kto chce poćwiczyć swój angielski. 

Dzięki współpracy z wydawnictwem Edgard, które jest czołowym producentem książek, audiobooków, publikacji multimedialnych do nauki aż 32 języków obcych oraz nowoczesnych poradników z serii Samo Sedno, mam przyjemność opowiedzieć Wam o "Gamebook Enigmas". Co takiego jest w tej książce?

Angielski Gamebook jak większość tego typu książek posiada na marginesie najtrudniejsze słówka, dzięki czemu bez zaglądania do słownika możemy bez problemu zrozumieć cały tekst, lecz to, co wyróżnia tę książkę od innych jest pewnego rodzaju gra fabularna. W Gamebook sami możemy wybrać sobie zakończenie! Najpierw czytamy prolog, a później przechodzimy do pierwszego rozdziału, po którym następuje pytanie "Czy chcesz mi pomóc?" i tak po każdym rozdziale. Wtedy właśnie decydujemy czy pomóc czy jednak nie. W taki oto sposób książka może mieć aż 16 zakończeń.  

Przeczytałam na razie tylko kilka historyjek, ale jestem bardzo ciekawa pozostałych zakończeń i z pewnością poznam je wszystkie. Dzięki tej książce nie tylko możecie podbudować swój angielski, ale także miło spędzić czas. Nawet nie zdawałam sobie sprawy z tego ile zabawy może sprawić mi jej czytanie. 

Natomiast dla osób, którym książka do angielskiego źle się kojarzy mam również świetne rozwiązanie! Jest nim angielski kieszonkowiec "What's Up", czyli karciany quiz edukacyjny dla dorosłych i młodzieży od 15. roku życia, którzy władają językiem angielskim na poziomie średnio zaawansowanym i zaawansowanym. Quiz polega na tym, aby po przeczytaniu danego zwrotu wybrać odpowiednią reakcję. Zgadywać można samodzielnie albo zaprosić do emocjonującej rozgrywki inne osoby. W łatwy i  przyjemny sposób możemy przyswoić ponad 600 popularnych zwrotów konwersacyjnych: angielskie idiomy, częste odpowiedzi na typowe pytania, błyskotliwe riposty i dobre rady!
Wygodny format kart sprawia, że zmieszczą się w kieszeni i można z nich korzystać dosłownie wszędzie!

Jestem bardzo zadowolona zarówno z kieszonkowca jak i książki "Gamebook Enigmas", ponieważ mogłam w łatwy i przyjemny sposób przyswoić wiele nowych słówek i zwrotów. Mam nadzieję, że takie pomysły nauki angielskiego przypadły Wam do gustu. Koniecznie dajcie znać w komentarzach który z nich spodobał Wam się bardziej.

Za możliwość zapoznania się z "Gamebook Enigmas" oraz kieszonkowcem "What's up" serdecznie dziękuję wydawnictwu Edgard
https://www.jezykiobce.pl/
 
Pozdrawiam i życzę czytelniczego dnia, Wioleta. 

6 komentarzy:

  1. O, bardzo ciekawy i fajny sposób na naukę! Może zainteresuję się w przyszłości czymś takim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię się uczyć,więc kiedyś kupię sobie ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny nagłówek bloga! A recenzja bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post dear!You have amazing blog.
    Do you want we to follow each other? Let me know.
    Notify me in comments on my blog <3

    Visit me,Coccinella

    OdpowiedzUsuń
  5. O, pierwszy raz słyszę o tym wydawnictwie i jego publikacjach! Super sprawa! :)
    Muszę pamiętać o nim przed maturą. :D

    NaD okładkę ‹:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ich fiszki do jęz.Niemieckiego i jestem naprawdę zadowolona. Ładnie zrobione i pomocne w nauce.
    xoxo
    L. (https://slowotok-laury.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze, które tutaj pozostawicie. Zawsze staram się odwdzięczyć zarówno za komentarz jak i obserwację. Zależy mi na Waszej SZCZEREJ opinii, więc piszcie bez obaw. Nie zapomnijcie zostawić link do siebie, abym mogła bez problemu odszukać Wasze blogi. <3 Dziękuję, że jesteście.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.